Zuid-Afrika - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Frederiek Prins - WaarBenJij.nu Zuid-Afrika - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Frederiek Prins - WaarBenJij.nu

Zuid-Afrika

Blijf op de hoogte en volg Frederiek

08 Februari 2016 | Zuid-Afrika, Genadendal

Maandag zijn we naar de Emil Weder school gegaan waar wij de lessen bijwoonde van onze buddies. Mijn buddy is heel aardig en ze heeft cool rasta haar.
De lessen waren heel anders dan in Nederland. Ze moeten allemaal opstaan en de leraar te gelijk gedag zeggen om hem/haar respect te tonen. Dat vergat ik ook de hele tijd te doen. Ook gingen de leraren soms gewoon random het lokaal uit en dan bleef de klas gewoon voor de rest van de les alleen achter. In de eerste les waren we gewoon een film gaan kijken toen de leraar weg was.
Ze hadden ook een bijeenkomst die dag. Ze hebben een heel schoolkoor die volgens mij iedere week zingt. Het zijn een heleboel gelovige liedjes. Ze gingen ook bidden met de hele zaal en een schoollied en het volkslied zingen . Het was wel heel mooi vond ik.
's Middags zijn we naar het Genadendal museum gegaan waar de geschiedenis over Genadendal werd verteld. Dat was ook wel leuk.
's Avonds waren de buddies nog langs gekomen en toen had de wiskundeleraar een potje kos gemaakt. Heel veel vonden dat niet lekker maar ik vond het wel oke. Er zaten wel hele botjes in.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Genadendal

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Februari 2016

Zuid-Afrika

08 Februari 2016

Zuid-Afrika

07 Februari 2016

Zuid-Afrika

23 Januari 2016

Zuid-Afrika reis
Frederiek

Actief sinds 05 Sept. 2015
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 1940

Voorgaande reizen:

05 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: